کد خبر: ۱۰۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
برخی رویدادهای( ۱۵ فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: در پی گزارش واصله از انجمن‌های افتخاری میراث فرهنگی مبنی بر حفاری غیرمجاز در بخش گنجوان شهر چوار، بلافاصله طی عملیات غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان ایلام و پاسگاه انتظامی بخش گنجوان و با همکاری نیروهای یگان حفاظت اداره کل باند حفاران غیرمجاز دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه از متهمان یک دستگاه ابزار و ادوات حفاری کشف و خودرو آنان نیز توقیف شد، افزود: هم‌اینک متهمان به همکاران انتظامی تحویل و سیر مراحل قضایی پرونده آنها در دستور کار قرار دارد.

ماسک و دستکش ایمنی کاذب ایجاد می‌کند، قرنطینه بهترین راه

مهتاب شاهماری، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: خود قرنطینگی و در خانه ماندن بهترین راه پیشگیری از بیماری کروناست و استفاده از ماسک، دستکش و سایر اقلام بهداشتی فقط موجب ایجاد ایمنی کاذب در افراد می‌شود.

وی افزود: ابزار حفاظتی نظیر ماسک صورت و دستکش طبی در محیط‌های بیمارستانی نقشی اساسی دارند اما هیچ منبع علمی قابل استنادی، ادعای مفید بودن این ابزار برای عموم مردم را اثبات نکرده است.

تعطیلی مراکز روزانه توانبخشی و مهدهای کودک ایلام تا ۲۰ فروردین

 زهرا همتی، مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: بر اساس اعلام سازمان بهزیستی کشور، با توجه به تعطیلی مدارس، تمامی مهدها و مراکز روزانه توانبخشی این سازمان نیز تعطیل اعلام می‌شود.

وی افزود: این تعطیلی شامل تمامی مهدهای کودک، مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی ایلام و نیروهای طرح مراقبین و ویزیت در منزل و (cbr) در تمامی شهرستان‌های استان است.

 مشکل برگ تردد حل شد مردم با کارت شناسایی می‌توانند تردد کنند

نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و سخنگو عمومی ستاد کرونا اظهار کرد: هماهنگی لازم در خصوص تردد کارمندان، شاغلین و دیگر افرادی که امور ضروری دارند با فرماندهی پلیس‌راه استان انجام شد و نیازی به مراجعه حضوری مردم به فرمانداری ها نیست.

 وی افزود: نیروهای شاغل که برای حضور در محل کار مجبور به تردد هستند فقط با ارائه کارت شناسایی می‌توانند تردد انجام دهند. همچنین در صورتی که کارت شناسایی سازمانی در دسترس نبود برگ ماموریت از جانب ادارات به این افراد ارائه خواهد شد.

انتهای پیام /970821

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار